Promosi Shaklee Vivix


Salam sejahtera semua.. hari ini entry pendek sahaja.. sekadar nak berkongsi promosi bulan ini.

Promosi by Shaklee (M) Sdn Bhd… Buy 6 free 1.. Promosi berakhir 30 June 2014. Kalau anda nak beli sebotol dua jea, boleh ajak kawan-kawan kongsi.. Boleh hubungi mana2 pengedar Shaklee yang sah yang anda suka. Dengan saya pun boleh 😀

Oh yer kawan2.. saya memang syorkan.. malah menggalakkan anda ambil Vivix… bukan sebab saya nak pulun bonus tapi sebab tubuh badan anda perlukannya.

Sebelum saya cerita panjang yang tak berapa lebar, jom kita tengok apa bahan yang terdapat dalam Vivix.

knotweed jepun     muscadine grape      elderberry      purple carrot

1. Polygonum Cuspidatum
Melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan

2. Anggur Muscadine
Mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti-bakteria

3. Elderberi Eropah
Mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung, mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman

4. Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol
Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

Secara ringkasnya lah yea, Vivix ini bagus utk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas, melindungi dan memperbaiki DNA.. Kenapa DNA? Kerana hampir setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat radikal bebas. (Credit : Kak Cery)

Nak raya.. nak kenduri kahwin.. nak naik pelamin.. nak cantik… dan sebagainya.. kalau anda malas makan banyak tablets, boleh ambil vivix. Kena makan secara consistant dan ia ambil masa untuk dapat outputnya. Ia juga bergantung pada tubuh seseorang. Hari ini makan, esok dah cantik.. takdelah macam tu.

 

Berminat? contact me
Nisha Razali (SID:1004211)
TEL@WA : 018 215 1847
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s