Jajan!!!


Bismillahhirrahmannirrahim.. alhamdulillah.. akhirnya dapat luangkan masa update blog.
Saya harap anak2 teman2 ku semua sihat.
Bagi yang tak berapa sihat, cepat2 sembuh ya. Semua orang menanti keceriaan anak2.
JAJAN!!!.. JAJAN!!!
Nak kata wajib rembat satu tak juga tapi memang ambil. Yea lah.. Time tengok tv adakalanya nak kan sesuatu untuk di kunyah, so jajan jadi pilihan.
Husband ada gak tegur saya bila rembat JAJAN. Dia kata takde vitamin.

Jap.. rasa ada satu ‘JAJAN’ yang mengandungi vitamin dan mineral yang lengkap iaitu MEALSHAKES yang memberi manafaat bukan sahaja pada kita tapi juga pada anak2. Memang awesome!!!

Anak2 saya memang WAJIB ambil mealshakes samada waktu pagi atau waktu malam sebelum tidur.
BESTnya ambil mealshakes ini
– anak susah makan?
→→ TIDAK LAGI
– anak susah u’uuk?
→→ TIDAK LAGI
– anak selalu kena demam?
→→ TIDAK LAGI
Ini antara manafaat yang anak2 saya dapat selepas consume dengan mealshakes dan yang saya paling suka.. JIMAT!!!!
Satu canister boleh cukup 2 bulan atau 2.5 bulan. $$$$ memang JIMAT, jika anda sebagai seorang bapa dan ibu yang BIJAK dan PRIHATIN.

Masih nak tunggu lagi? tak perlu. Jom beli 1 canister. Nak dapat harga murah, meh join jadi ahli. Dapat banyak manafaat nya. Memang UNTUNG.

p/s : kita sendiri pun boleh tumpang sekaki minum mealshakes.

Carilah saya..
NISHA RAZALI SID 1004211
TEL : 0182151847

Tinggalkan Jawapan

