Jajan!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.. alhamdulillah.. akhirnya dapat luangkan masa update blog.
Saya harap anak2 teman2 ku semua sihat.
Bagi yang tak berapa sihat, cepat2 sembuh ya. Semua orang menanti keceriaan anak2.
JAJAN!!!.. JAJAN!!!
Nak kata wajib rembat satu tak juga tapi memang ambil. Yea lah.. Time tengok tv adakalanya nak kan sesuatu untuk di kunyah, so jajan jadi pilihan.
Husband ada gak tegur saya bila rembat JAJAN. Dia kata takde vitamin.

Jap.. rasa ada satu ‘JAJAN’ yang mengandungi vitamin dan mineral yang lengkap iaitu MEALSHAKES yang memberi manafaat bukan sahaja pada kita tapi juga pada anak2. Memang awesome!!!

Anak2 saya memang WAJIB ambil mealshakes samada waktu pagi atau waktu malam sebelum tidur.
BESTnya ambil mealshakes ini
– anak susah makan?
→→ TIDAK LAGI
– anak susah u’uuk?
→→ TIDAK LAGI
– anak selalu kena demam?
→→ TIDAK LAGI
Ini antara manafaat yang anak2 saya dapat selepas consume dengan mealshakes dan yang saya paling suka.. JIMAT!!!!
Satu canister boleh cukup 2 bulan atau 2.5 bulan. $$$$ memang JIMAT, jika anda sebagai seorang bapa dan ibu yang BIJAK dan PRIHATIN.

Masih nak tunggu lagi? tak perlu. Jom beli 1 canister. Nak dapat harga murah, meh join jadi ahli. Dapat banyak manafaat nya. Memang UNTUNG.

p/s : kita sendiri pun boleh tumpang sekaki minum mealshakes.

Carilah saya..
NISHA RAZALI SID 1004211
TEL : 0182151847

Advertisements

Berserah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.
Hari ini hari ke 3 saya tak bekerja. Tiada lagi panggilan interview. Saya masih berfikir bagaimana saya nak bayar hutang piutang? Mampukah saya?
Masa nak berhenti dulu, saya hanya ingat satu perkara BERSERAH pada-NYA. Kenapa saya berhenti? Ada banyak sebab. Tak boleh nak cerita. Yang dah lepas dijadikan ikhtibar.
Saya buka buku baru.
Buat masa sekarang saya tumpu kan pada produk shaklee. Memandangkan dulu hanya sekadar untuk diri sendiri. Lepas tu anak2 dan juga suami.  Lepas tu, MIL. Semua dah merasa kebaikan produk shaklee. Saya mula canang di kalangan kawan-kawan. Ada feedback positif. Seronok rasanya bila dapat share kebaikan produk shaklee dengan orang sekeliling kita.
Baru-baru ini, saya mula berjinak-jinak dengan mesin jahit. Nak upah jahit baju kurung atau blouse kan mahal. Kenapa saya tidk mencuba? Mana tau rezeki saya di bidang ini pula.
Terasa rugi jika saya tidak menggunakan sepenuh masa yang ada untuk membuat 2 perkara ini dan menjadikan ia sebagai pekerjaan tetap saya.
Rezeki saya Allah tentukan. Saya dah berusaha, selebihnya saya berserah.