Bestnya!!!


lovemeBismillahhirrahmannirrahim. Assalamualaikum semua.

Terasa ter rajin pulak meng update status kat blog sejak kebelakangan ini. Saya nak share pengalaman saya mengambil full set penyusuan shaklee dan lecithin.

Sejak saya consume mengambil full set ini, banyak benefit yang saya dapat. Antaranya kulit muka nampak cantik. Cantik bukan macam model tapi muka tu tak sopak. Tone color kulit muka jadi sekata.

Susu badan jadi pekat. Masalah perut mudah lapar tu dah kurang. Bila minum esp waktu pagi, sarapan pagi tu saya dah boleh control. Perut rasa kenyang.

Selsema memang dah jarang kena. Biasanya kalau anak-anak selsema, saya nie mudah kena jangkit. Demam pun begitu. Batuk sama gak.
Ohhh ya… Alfalfa… is the best supplemen. Seriously memang best. Pengganti kacip fatimah. Selain dari itu ia sebagai milkbooster. Saya dah cuba skip makan alfalfa dan saya nampak perbezaannya.  Lebih baik jangan skip. Consistent makan alfalfa. Rugi kalau skip. Ada banyak lagi yang nak di kongsi, kita sambung lain hari yea.

p/s:terasa puas hati rasanya bila dapat share pengalaman ngan korang semua 🙂
Wassalam.

Tinggalkan Jawapan

