Eeeee.. Ooooo


fullbbBismillahhirrahmannirrahim..
Pagi tadi bangun 4 pagi sebab terdengar anak no 4 bangun. Awalnya dia bangun. Dia tengah main sorang-seorang
Tengah saya mengepam, dia duduk kat depan saya.. dia senyum sambil keluar kan irama bunyi ‘Eeee.. Oooo’
Dia ikut irama mesin pump.
Terkejut pun yea.. nak ketawa pun yea
Bertuah betul..
Dah selesai ngepam, dia masih tak tidur. Dia kacau adik dia pulak.
Adeh.. memang susah nak tinggalkan dia macam tu.
Time-time tu lak perut dah nak berbunyi. Lari gi dapur bancuh ESP.
Teguk sampai abih. Larik balik tengok dia.
Intai dia tengah buat apa. Rupa-rupanya dia tengah ambil towel kecil. Tutup punggung adik dia.
Dia tepuk punggung adik perlahan-lahan seolah-olah nak bagi adik dia tido.
Tapi kalau tengokkan cara dia tepuk adik dia macam kejutkan adik dia bangun.
Waaaa!!!! Jangan lah si adik bangun memang susah nak buat kerja

Alhamdulillah.. dekat kul 5 pagi dia tido balik lepas abih minum susu sebotol.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s